Monday, February 13, 2012

viimase koolinädala algus,

Ei alanud kohe üldse nii toredalt. Mitte, et mul midagi kooli vastu oleks- kõik olid rõõmsad, et see on viimane esmaspäev enne nädalase puhkuse algust, samas ootasid kõik, et see viimanegi nädal juba läbi oleks ja et saaks juba rahulikult magada. Kuigi enamik reisivad kuhugi. Nagu minagi.
Hommikul läksin jälle bussiga kooli- ei ole mul mitte midagi selle vastu. Sain vaid teada, et mul lõpeb bussikaart täpselt neljapäeval, ehk reedel pean ikkagi pileti ostma. Oh, mul ka ei vea. Nii täpselt siis. Kahju.
Esimene tund oli inglise keel, kus me Ingridiga poolmagasime ja pooljutustasime. Okei, tegelikult tegime tööd ka! Lõpuks saime selle raamatuga ühele poole ja rahu majas. Täna hakkasime vaatama jälle erinevaid inglise keeli, ehk siis India Inglise keel. Ehk mina ja Ingrid rääkisime India aktsendiga ja naersime, kui kaks kutti meie taga kohe üldse ei arvanud, et see naljakas on. Veider. Meil oli küll naljakas.
Teises tunnis, milleks oli sotsioloogia, oli meil üks rääkija, kes rääkis konfliktidest ja nende ulatusest. Ehk kui on väga suur konflikt siis mis trahvi saab jnejne. Päris huvitav oli. Enamasti seepärast, et me pidime rääkima väikestes gruppides (3kesi) et mis on olnud meie elu surim konflikt. Ma ei osanud valida- neid on nii palju. Samas kui Ingrid ütles, et tema suurim konflikt oli siis, kui ta ema ütles talle, et ta ei või õhtul trenni minna, sest ta oli nii väsinud ja siis Ingrid ütles et "aga ma tahan" ja ema ütles et "ei sa ei lähe" ja Ingrid ütles "okei, ma siis ei lähe täna" ja oligi kõik. Mina ja Jessica vahtisime lihtsalt suurte silmadega. "MISASJA? SEE ON SU ELU SUURIM KONFLIKT?" Ja Ingrid vaid ütles, et ta ei ole konfliktiinimene (mida ma usun 100%)
Kolmandaks tunniks oli norra keel, kus teised valmistusid homseks poole-päeva-tööks (nad nimelt peavad lugema ja kirjutama nynorski, ehk siis seda teist kirjakeelt norras bokmaali kõrval) ja mina siis küsisin, et mida mina homme teen. Õpetaja vaatas mulle kavalalt otsa ja ütles, et mina saan lugeda ühe juttu ja siis kirjutada sellest. NORRA KEELES. Mul vajus karp lahti. Ma ju ei oska seda korralikku norra keelt kirjutada. Ehk siis seda päris kirjakeelt. Ma olen nii harjunud kirjutama seda vigast dialekti, mis mul siin on (sest ma ei räägi ka tegelikult 100% oma dialekti, kuna ma kodus seda ju ei kuule pmts) niiet kõik oli sassis mu peas. Okei, pole hullu, küll ma hakkama saan. Hinnet selle eest nagunii ei saa. Okei, vahet pole. Kuigi ma siiski sisimas lootsin, et saan 3h kodus magada ja hiljem kooli ilmuda. Niipalju siis sellest.
Pärast lõunat oli meil prantsuse keel, mis oli täna kohe eriti lõbus. Meid jaotati kolme gruppi (meie grupis 3 inimest) ja siis igaüks pidi peitma paar märkmepaberit mööda koolimaja, ja kirjutama peale mõne vaatamisväärsuse nime (nt. Eiffeli torn, Louve, Notre Dame etc.) ja siis teised pidid küsima küsimusi, et kuidas sinna saada ja see kes peitis pidi siis juhatama. Jah ikka, prantsuse keeles.
Meie rühmas peitis Jessica 4 lapakat, mina ühe ja Bodil ühe. Väga naljakas oli! AUSALT! Jalutasime mööda koolimaja (vahepeal käisime kohvikus, sest mina tahtsin vett ja Bodil tahtis šokolaadi) ning siis jalutasime aga edasi. Väga-Tore-Prantsuse-Tund.
Eelviimane tund oli matemaatika, kus õpetaja meile üllatustöö tegi. Jah, panin väga metsa sellega. Ajasin nullpunktide arvutamise ja selle muu asja leidmise segamini (selle muu asja nime ei mäleta ma norra keeles ja eesti keeles ma isegi ei tea, mis asi too on).. oota, ASYMPTOTE!!! .. Ehk siis ma ikka veel ei tea, mis ta eesti keeles on. MAsendav. Igatahes ajasin nad sassi ja peale selle ei oska ma ju matemaatikat üldse. Eriti graafikuid niiet selle graafiku tegin ka v´piisavalt valesti. Küll ma tahaks olla JÜRI, ja et mul ka poleks matemaatikat. Nii rahulik oleks elada.
Viimaseks tunniks oli ühiskonnageograafia, kus võtsime viimase osa enne neljapäevast kontrolltööd (rahvastik. Täna- rahvastikupoliitika) ning siis tegime veel oma ülesannet edasi, seda kus ma pean võrdlema Norra ja Lõuna-Aafrika rahvastikku. Peame selle homme õhtuks ära saatma, ehk siis küll ma ta homme koolis ära lõpetan. Ehk.
Siis tulin bussiga koju.
Kodus suht sõime kohe õhtusööki, enne seda jõudsin veel oma raamatut lugeda. Ehk siis käisin hommikul raamatukogus ja võtsin Inheritance Cycle'i kolmanda raamatu- Brisingr. Oh, see algas juba niiii põnevalt, et selle käest ära panemine ja sööma minek oli raskendatud.
Kena kiire ja hea õhtusöök oli täna. Praetus kartulikuubikud rootsi lihapallidega. Rootsi lihapallid on nii head. Rootsi laeval sai neid alati söödud ma tean. Nii hommikusöögiks kui õhtusöögiks kui igaks söögiks. Naljakas.
Pärast õhtusööki mängisin Emmaga. Ehk siis tema venitas mind igale poole ja peksis jalgade ja kätega (nagu väiksed õed ikka eksole) ja mina siis seisin ja tiirlesin ühe koha peal. Mu ema ütles ka, et ta on ikka nagu õige väike õde- annoying. Päris täppi pani jah.
Siis tulin internetimaailmakorraks, et vaadata, mis ka mujal toimub ja mida muud inimesed teevad. Kna ma väga midagi huvitavat ei leidnud siis vaatasin dr. House'i ja lugesin veel raamatut.
Nüüd lähen loen veel Pariisi kohta (ma olen niiii palju juba teada saanud sellest turistiraamatust, nii superlahe!!) ja siis heidan magama. Homme 3h Norra keele töö. Ei oota seda väga, aga hea on, kui kirjutatud saan.