Friday, February 10, 2012

kool, pitsa, kool, uni

Ehk siis mul on viimased kaks päeva olnud nii kuidagi täis planeeritud, et mul ei ole õieti aega olnud, et midagi ka kirja panna. Aga siit nad tulevad. Vabandan ja loodan, et keegi teist (jälle) ei arvanud, et minuga midagi juhtunud on. Kõik on korras ja elu on ikka veel ilus ja lilleline. Või siiski lumine, talv.
Kolmapäev,

Algas hommikul varakult, nagu iga teinegi koolipäev. Samas, kui ma vahel hommikuti väga unine olen siis lõbustan end mõttega, et Eestis on kell kaheksa ja teie peate minu kella järgi ärakama kell 6 (kes kell 7 ärkavad) Kas pole mitte lõbus?
Igatahes minu esimene tund kolmapäeval oli norra keel, kus meile räägiti mingist grupist vms, kes toetavad noori nende otsustel jaaniiiedasi. Ma heameelega liituks nendega, aga see minu liikmeasi algaks järgmisest aastast, ning ma ei saa ju järgmisel aastal eksole. Kallis vahetusaasta, miks sa nii lühike oled?
Siis oli meil kaks tundi inglise keelt, mis olid produktiivsed- lõpetasin kõik ülesanded selle raamatuga ära ja nüüd olen kõigega valmis. Küsisin õpetajalt, et kas pean mõnd teist ülesannet tegema aga ta ütles, et ma lihtsalt istuks ja raamatut loeksin. Mulle sobis eksole. Hea rahulik.
Siis oli meil lõunapaus kus otsustasime, et pärast kooli lähme Ingridi juurde õhtust sööma, et ma siis sealt saaksin edasi minna koori, laulma.
Terve matemaatika tegin plaane, kuidas ma lähen kõigepealt käin soppamas (pitsa oli vaja osta + veel paar asja) ning siis jalutan Ingridi juurde ning kuidas ma oma jalakestele kaasa tundsin, sest mul olid need täistallaga talvesaapad. Mis hiljem osutusid mitte jalgadele haiget tegevateks- isegi ei valeta praegu!!! :)
Nii ma siis jalutasin Jessicaga kesklinna (ma reaalselt ei saa aru, miks sakslased nii aeglaselt jalutavad? Nagu neil oleks terve maa ja ilm aega) ning siis käisime poes. Siis helistas mulle Bodil ja ütles, et ma kindlasti nacho pitsa ostaksin, aga seda kahjuks ei olnud niiet ma ostsin taco oma. Well played. JA siis pooljooksin Ingridi juurde,sest nad ütlesid, et panid ühe pitsa juba ahju ja et ma võkisin kiirustada.
Jõudsin sinna siis täpselt, kui pitsa valmis sai. Nii me siis istusime, rääkisime, sõime ja naersime. Kõik oli lihtsalt super.
Arutasime plaane järgmiseks peoks (ehk sisi kes peab šoppama minema ja kes mida selga paneb) ja siis ma otsustasin, et lähen Ingridi juurde ööseks. Lahe. Meil on alati parimad ideed ever.
Kui ma koori hakkasin minema sain täpselt sõnumi oma koorijuhilt kes ütles, et tänane koor jääb ära, sest ta pidi minema Levangeri (teine selline väike linn suht lähedal Steinkjerile). Nii ma siis helsitasin oma emale kes ütles,e t ta tuleb mulle järele umbes kella 7 ajal. Kell oli kuus. Istusin siis voodile tagasi ja naersime ja rääkisime edasi. Väga lahe!

Mingiaeg helistas ema, et ta ei tea täpselt, kus Ingrid elab niiet ma pidin jalutama ühte kohta, mida ta teadis, kus ta siis mind peale võttis ja koju tõi. Ta ise oli käinud ostukeskuses šoppamas. Go Norra.

Kodus läksin siis oma tuppa, et mantel kappi visata ja mis ma näen- laua peal mulle adresseeritud kiri. Mõtlesin et wtf, kes mulle kirja on saatud.
Niisiis, Kallis RIIINE, SA OLED NIII ARMAS! Ja sa suutsid mu päeva lithsalt veeelgi paremaks muuta, kui ta juba oli. Nii armas sinust, et sa mulle kirja saatsid :)
Siis rääkisime veel perega juttu ning äkki avastasin, et on kolmapäev ja et mu Pariisi esitlus Bastille'ist peab ju valmis olema neljapäevaks! Jooksin kähku seda tegema. Mu uus Pariisi travel guide tuli päris palju kasuks. Nii lahe ikka, et mu vennad selle mulle kinkisid.
Magama läksin varakult. Mulle meeldib vara magama minna, see on kuidagi mugav.

Neljapäev,

Hommikul läksin bussiga kooli- kott oli kohutavalt raske, sest peale õpikute, mis mul kodus vedelesid pidin ka fotoka kaasa võtma. Teatud asjade tarbeks. Teie mingeid pilte ei saa. HAHAHAAH.. Okei.
Esimene tund oli ühiskonnageograafia, mis oli jälle igav. Vastasime mingitele tobedatele küsimustele ja rääkisime rahvastikupüramiididest. No mida veel.
Teine tund oli meil vaba. Selle ajal ma lugesin ja olin niisama poolunes ja vaatasin, mis ümberringi toimub.
Kolmas tund oli prantsuse keel, kus andsime siis oma presentatsioonid. Minu oma isegi läks hästi. Peaaegu. Kui välja arvestada kõik need kohutavad è'd, sest ma ei osanud seda aktsendimärki teistpidi peale teha ning peale selle veel see, et ma ei mäletanud mitte ühtegi numbrit (44 teadsin!!). Aga õpetaja ütles, et mul oli väga hea presentatsioon. Tore, vähemalt midagigi head. Bodililie ta küll midagi head ei öelnud. Ta oli pigem ÕEL! Aga las jääb,
Neljas tund oli meil jällegi vaba. Käisime Bodiliga kohvikus, et vett osta ning niisama istuda ja siis tegime minu photoshooti, mida mul YFU jaoks vaja oli. Las see ka jääb.
Viimae tund oli inglise keel, kus ma sain jällle oma raamatut lugeda, sest teised töötasid selle raamatuga, mis mul juba ammu läbi on ja peaaegu unustatudki juba. Veider. Osad pole jõudnud kaugemale 15st peatükist. Kahju kohe. See raamat on ju nii hea!!

Siis jalutasin kesklinna ning tulin bussiga koju. Kodus oli hea lebos olla. Lugesin lebotoolis raamatut ning jäin magama mingi 15ks minutiks, Emma äratas mind üles, kui söök valmis oli. Istusime ja sõime ning rääkisime. Tore oli. Pärast rääkisime veel ning ma veel lugesin raamatut, ning siis pidin jälle veidi õppima. Tule taevas appi.
Jah, läksin jälle vara magama. Kell oli 11 kui ma kõik tuled oma toas ära kustutasin ja magama jäin. Kui ma öösel üles ärkasin oli mu esimene mõte et "palun, kasvõi tund aega veel, ma ei taha veel üles ärgata..." kell oli siis kaks läbi viisteist minutit. Ma olin niiii õnnelik. Jäin jälle magama tagasi.

Olge tublid,

-kista.






No comments: