Sunday, February 12, 2012

6 kuud, Emadepäev, ja ülejäänud nädalvahetus...

Reedel otsustasin, et ei jaksa kirjutada ja siis juba otsustasin, et kirjutan jälle terve nädalavahetusekokku, sest ma ei ole midagi eriti põnevat teinud. Peale selle olen üldse kuidagi aeglasemaks ja laisemaks muutunud selle blogipidamisega, vähemalt on siiski vist kõik päevad kirja saanud, tore :)
Reede - Kuus Kuud Norras!!!!

Oli väga surm päev. Esimesed kaks tundi olid kehalised, mis oli lihtsalt niii naljakad ja kohutavad samal ajal. Kõigepealt oli meil klassis kontrolltöö sulgpallireeglite peale. NAljakas .Ma ei tea sulgpallist mitte midagi. Siis läksime spordihalli kehalist ka harrastama. Kõik algas sellega, et meile õpetaja tegi väikse "tuuri" meie Euroopa suuruselt teises spordihallis ja siis näitas meile seda akrobaatikaruumi, kus olid need suured augud svammitükkidega, kuhu sisse sai hüpata. Ehk siis mida me 45 miutit tegime? Jah, hüppasime lihtsalt nende sisse. Liiga naljakas. Mu sõbrannad ehitasid mingitest suurtest matitükkideast mingi kõrge ehitise, ronisid sinna otsa ja lasid end selg ees nende pehmete tükkide sisse. Jah, mina ja mu teine sõbranna istusime ja naersime, sest kõrvalt vaadates andsid nad kõik kukkudes iseendale jalaga näkku. Naljakas.
Siis õpetaja ütles meile, et lähme nüüd ära. Ma alguses mõtlesin, et tund on läbi, aga siis kella vaadates sain aru, et pool tundi veel aega. Okei. Läksime siis akrobaatikaruumi, kus õpetaja meid kõiki jalgratastele vedas. Oh juudas. Viis minutit jalgratast (1min soojaks, 2min püsti, 1min istudes kiirelt ja 1min lõdvestuseks) ning siis 5min jõuharjutusi. Ja seda siis kolm korda. Jah, kõik olid korralikult läbi pärast. Samas oli see kõik täiega naljakas, sest me kuulame ju samal ajal muusikat, mida kõik siis kaasa laulavad või siis tantsivad ja see on lithsalt nii naljakas. Ausalt. Norrakad on ikka omaette inimrass, justnagu YFUkad. Veider. Tore. Lahe.
Siis olimeil matemaatika, kus õppisime jälle selle tobeda Geogebraga töötamist ja tegime niisama ülesandeid, millest ma korralikult aru ei saa. Graafikud pole kohe üldse minu jaoks.
Lõunapausil istusime Othelie ja Ingridiga ja lihtsalt rääkisime maast ja ilmast. Ingrid "võttis ühe lühikese Ingridi", ehk magas kümme minutit laual.
Siis oli meil norra keel, mille ajal kuulasime veel kahte presentatsiooni. Üks oli 17 sajandist ja teine 15st sajandist. Jah.
Eelviimane tund oli ühiskonnageograafia, kus töötasime veel oma selle ülesandega. Ja mul praegu (pühapäeva õhtul) tuleb meelde, et see peab esmaspäevaks valmis olema. Oh well. Väga lahe. Teen homme midagi koolis veel ära siis. Õnneks on mul vaja veel vaid Norrast kirjutada. JEHUU.
Viimane tund pidi olema sotsioloogia, aga see jäi ära, sest õpetaja oli haige Niisiis läksime Jessicaga Ingridi juurde SÕPRU vaatama, kuni pidime bussile jooksma.
Tulin koju.
Reedel ei teinud kodus midagi huvitavat. Vähemalt ma ei mäleta, et oleks midagi väga tarka teinud. Lugesin raamatut ja istusime tsillisime niisama. Õhtusöögiks oli pitsa- ilmselgelt, sest reede ju. Too oli nii tuline, et ma pidin kogu aeg vett jooma. Aga väga hea pitsa oli! Lõpuks lihtsalt koukisin jalapenjod välja? Ma ei tea, kas neid kirjutatakse nii. Veider. Ja siis tuli meelde, kuidas Anna neid otse purgist sõi, ma ei suutnud ampsugi võtta, sest nii tuline oli. Midaiganes reaalselt. Mehhiklased.
Õhtul lugesin veel raamatut ja rääkisin Eesti emmega skypes veidi juttu, ning siis läksin magama

Laupäev,

Ei teinud ma mitte midagi erilist. Vaatasin päev otsa, kuidas lund sadas (ikka juurde ja juurde, lihtsalt terve päeva). Hommikul magasin kaua, mingiaeg vaatasin Howl's Moving Castle'it ning siis lugesin ja lugesin. Mul oli nimelt plaanis oma raamat nädalavahetusega läbi saada (reedel olin umbes poolepeal) niiet lugesin kohe palju.
Mingiaeg vaatasin veidi telekat, aga ega sealt ka midagi tarka laupäeviti ei tule. Veider.
Siis lõpuks sõime õhtust. Õhtusöögiks oli riis ja kana. Ema ja isa sõid sushit. Jehuu- tore. Nii hea kana oli! Maitses nagu Veerpalu Klassikaline! Ausalt, üldse ei valeta!
Pärast õhtusööki mängisime Emmaga ja siis tegime Monale järgmiseks päevaks kaardi- pühapäeval oli Norras nimelt emadepäev. Veider. Keset veebruari? Oh well, tere tulemast Norra.
Magama läksin varakult. Enne lugesin veel raamatut. Ikka veel ja veel. Nii hea raamat on.... !!!

Pühapäev- Emadepäev!

Kui ma ärkasin kell veerand üksteist ei leidud ma alguses majast kedagi, pärast alles nägin, et Emma vaatas telekat- ise oli laua all peidus.
Istusin siis ja lugesin veel edasi. Lõpuni oli jäänud umbes 200lk. Emmale tuli sõbrana külla. mingiaeg tulid ema ja isa koju ja läksid siis kohe välja tagasi- ema maja ette lund rookima ja isa vanaema juurde. Ma küsisin küll, et äkki ma võiksin maja eest lund rookida aga ema ütles, et ta teeb trenni ja et ta juba alustas. Okei. Istusine ja lugesin siis.
Ma tegelikult olegi suhteliselt terve pühapäeva lugenud, sest seda raamatut on pea võimatu käest ära panna kui sa ükskord juba end sinna maailma sisse kukutad. Ma kujutan lihtsalt kõike nii täpselt ette- kuidas need tegelased välja näevad, kuidas majad, loomad, ümbrus. Kuidas kõik välja näeb. Ja siis on nii raske jälle päris maailma tagasi tulla.
Sellepärast ei tahtnud ma väga õhtusööki ka süüa, et mul oli raamat reaalselt kõige põnevama koha pealt pooleli - viimased kaks peatükki, niiet ma kohe üldse ei tahtnud istuda ja süüa.
Samas oli meil lithsalt niiii super õhtusöök! Kõigepealt sõime mingit liha (ma ei tea mis liha. Millal ma üldse vahet olen teinud, mis liha see on? Kana ja muu. Rohkem ma ei tea) koos ahjukartulitega, mis olid nagu paneeritud sibulaga peaaegu. Maitsesid ülihästi. Siis oli meil veel üks püree magusatest kartulitest ja mingitest asjadest veel, mis on lithsalt superhea ja siis veel ahjus tehtud brokkoli ja lillkapsas juustu-muna kattega. Lihtsalt super õhtusöök! Täielik sundaydinner.
Magustoiduks sõime veel musikakooki ja maasikaid vaniljekastmega. Ilusat emadepäeva, kõik emad.
Siis vaatasin telekat ning lugesin veel raamatut. Praegu on mul vaid 5lk lõpuni ja siis saab suht 200lk täna loetud ja raamat läbi. Jah, ise olen ka uhke enda üle. Saan alustada 3t raamatut ja samal ajal veel Pariisi city guide'i ka!!! Nii lahe. Ootan väga!

Ma lähengi nüüd lugema ja magama. Kell on küll alles pool kümme, aga millal enne on vara magama minemine halb olnud?
Peale selle algab mul homme viimane koolinädal enne nädalast vaheaega, mille ma Rootsis veedan. NII LAHE!!

Olge tublid,

-kista.

No comments: