Wednesday, February 15, 2012

teen täna lühidalt,

Kuigi täna on piisavalt palju kirjutada. Kirjutan lihtsalt väga kiiresti, niiet kindlasti on see miljoneid kirjavigu täis, aga mul on kiire ja mu pea valutab ja ma tahan magada. Masendav on olla lihtsalt.
Hommikul ärkasin, et koeraga jalutamas käia. Kõndisin niii suurte ja lahtiste silmadega kui üldse võimalik on, et põtru näha kui nad kuskil tihnikus peaksid passima. Seepärast ei julgenud ka metsa minna ega väga seda teedpidi, kus nad tavaliselt on. Õnneks täna neid siiski polnud.
Esimene tund oli kehaline, kus täna ei teinud mitte midagi tarka- ausalt! Kõigepealt pidime tegema 6s gruppides mingi väikse kava ja selle ette kandma (meie kava koosnes poolaeroobikast ja shufflingust ja paar cheerleaderi asja ka sisse) ning siis saime valida- kas mängime jalgpalli, sõidame ratastega või lähme sinna akrobaatikasaali. Ilmselgelt kõik kutid läksid jalgpalli mängima kui kõik tüdrukud läksid akrobaatikasaali. Ise oleks võinud jääda ratta peale ka, aga kui  kõik läksid siis no läksin ikka ka.
Väga naljakas oli. Hüppasime jälle nende hiiglaslike asjade sisse ja lihtsalt uppusime neisse. Ingrid ja Othelie suht jäid sinna poolmagama. Mina ja Bodil leidsime lõpuks põhja (see mingi pea 2m sügavusel) ja nii me siis seal turnisime. Ma roomasin päris põhjamööda selles suures "basseinis", kus need poroloonitükid on (või need pehme materjalitükid noh) ja siis Bodil täiega naeris, sest mind ennast ei olnud muidugi näha, aga mingi kogu liikus. Naljakas.
Teine tund oli sotsioloogia, kus rääkisime kultuurist.. Ehk mis on Norrale tüüpiline. Mina, Jessica ja Luca olime grupis, et siis rääkida, mis meie arust norrale omane on. Väga naljakas oli. Kui ma siis ütlesin, et Norras on õhtusöögid hästi tähtsad ja Eestis nad pole nii tähtsad (sa ei istu ju reaalselt igal õhtul kogu oma perega koos et õhtust süüa. Nädalavahetuseti võibolla. Minu peres vähemalt) siis mu üks klassivend suht vahtis mulle suurte silmadega otsa (eeldan, et ta polnud mind enne norra keelt rääkimas kuulnud, sest ma klassides üldiselt kõva häälega nagu ei räägi ja meil ei ole vist peale sotsiolgooai, norra keele ja ajaloo midagi koos ka) ja lihtsalt üle terve klassi "ISSAND SA JU RÄÄGID NIII HÄSTI NORRA KEELT?" suht naljakas. Kõik naersid. No ma ei tea. Ma vist peaks klassis ka reaalselt kõva häälega vahel rääkima? Veider.
Väga tore päev oli. Kolmas tund oli inglise keel, mis möödus enam-vähem hästi. Veidi igav oli. Ma suht istusin ja passisin internetis, sest mul olid kõik asjad juba tehtud, aga vähemalt Ingrid magas. Mul ei olnud und.
Lõunasöögiajal sõime ja Othelie rääkis, kui elevil ta on, et täna õhtul New Yorki lendab. Isver ma oleks ka eksole. Ta lubas mulle pop tartse tuua. <3
Siis oli meil matemaatika, mis oli reaalselt uinutav. Vaatasin, et Jessica mu seljataga oli päris poolunes ja mina ka suht poolenisti suutsin silmi üleval hoida. Uut osa ei võtnus, rääkisime töödest ning plaanist, mis siis edasi hakkame tegema. Lahe. Win. Super. Äge.
Siis oli mei ühiskonnageograafia, kus kordasime homseks tööks. Jah. Alguses pidi homme tund ära jääma, sest õpetaja ütles, et teda ei ole siin, aga siis ta ütles, et meil ikkagi on tund ja veelgi enam- töö. Mina võin õnneks raamatuga tööd teha, niiet ei ole hullu. Muidu pidi meil töö olema reedel, aga siis me vist vaatame filmi hoopis vms.
Niiet tegelikkuses kõik kordasid. Või pididkordama. Suht vaba tund oli. Mina, Jessica ja Luca niisama rääkisime juttu ja siis sain teada, et Jessica ja Luca MÕLEMAD lähevad Gran Canariale. WTF? Väga veider. Elavad suht teinteisest mingi 20min jalutuskäigu kaugusel. LAHE!!!! Mina aga lähen Rootsi! WIPPPEEEEeeeee.. Ainuke asi mida ma väga ei oota Rootsi reisi puhul on see, et me sõidame sinna 7h suhteliselt ülerahvastatud autos- mina, mu suur õde ja väike õde ja ema ja isa. Tagaistmel pole just kõige rohkem ruumi ja peale selle hoiatati mind juba, et mu koer esimesed tund aega vähemalt lihtsalt haugub, sest ta ei tea kuhu me lähme. Peavalu? Jah, päris kindel.

Siis tulin koju. Võtsin enne raha välja, ses tmul on homme plaanis ujuma minna. JEEE..
Kodus käisin koeraga väljas ja siis tegin süüa. Ehk viskasin pitsa ahju. Emma oli sõbranna juures söömas ja ema tuli koju kuidagi vara. Ise ütles, et ta tuleb kella poole kuu aeg aga kell polnud viiski, kui ta juba kodus oli. Seda parem. Jagasin temaga sõbralikult pitsat.
Siis sättisin end valmis ja siis läksime Emma kooli, sest tal oli täna mingi talvepidu seal. Ei, mu päeval pärast inglise keele tundi alanud peavalu ei läinud kohe üldse paremaks seal lastekisa sees istudes- otsevastupidi. Päris õudne oli. Aga see pidu oli iseenesest väga lahe! Tema klass laulis ja lugesid luuletusi (nii inglise kui norra keeles) ja siis neil oli 3 lühikest näidendit, mis põhinest Norra muinasjuttudel. Väga lahe! Peale selle oli seal väike loterii (1 pilet 10NOK, meil oli 11 piletit), sest iga pere oli pidanud ühe kingituse tooma. Meie saime lõpuks 4 kingitust ja Emma üks klassivend sai 5. Kena saak :)
Peale selle sai seal kooki ja kaneelirulle ja muffineid ja kohvi ja limonaadi (tasuta coca-cola. JEHUU). Tore. Väga tore. Oleks veel toredam olnud, kui mu peavalu poleks mind tüüdanud.

Kell pool üheksa olime kodus. Avasime kingitused ja siis vajusin mina õppimisse. Enne seda pidin veel selgeks tegema, kelle juures ma Oslos ööbida saaksin, sest oma venna juurde ma kahjuks ei saa, sest tal on muud plaanid. Õnneks on ju nii palju võppe Oslos, et ei ole probleemi. Vaid kaks ööd.
Ja siis sukeldusin prantsuse keelde, et homseks tööks õppida. Peavaluga võidu ei ole seda kohe üldse hea teha.
Niisiis kallis peavalu,
Ma kohe üldse ei taha sind. Mine ära.
-mina.

Aga olge tublid, käige mütsiga koolis (NAGU MINA!!), pange end soojalt riidesse, sest külm on (vist) ja ärge haigeks jääge. Minul algab kohe vaheaeg. Võite unistada oma märtsivaheajast. Lahe. Vaid 5 nädalat vist jäänud selleni?

-kista.

No comments: