Sunday, April 22, 2012

Nädalavahetus, 10/11

ehk siis laupäeval sain jälle sõbrannadega kokku üle pika aja (uskuge mind, see tundus lihtsalt nii pika ajana), vaataisme koos Simpsoneid ja arutasime maailmaasju (mis- nagu totaalselt tüdrukute jutuna ikka- keerlesid ümber kuttide ja kuttide ja šoppamise ja meigi)
Laupäeva hommikul magasin nii kaua kui suutsin, sest ausaltöeldes olin kogu sellest väsitavast reisist piisavalt väsinud. Samas väga kaua ikka magada ei saanud, sest meil oli plaanis emaga linnas käia. Nii ma siiis ärkasin umbes poole 11 ajal, käisin pesemas, panin riidesse ja sõin midagi hommikusöögiks. Veidi üle 12 sõitsime siis ema ja vanaemaga linna.
Linnas läksin siis otse postkontorisse, et oma suut 7,7kg pakk Eestimaa poole teele panna. See pakk sisaldab siis kõike, mis on nii ebapraktiline et kohvrisse panna ei saa ja peale selle mu sünnipäevakingitust issile.
AHJAA! Kes siis veel ei tea, siis oma emmele tegin sünnipäevaks albumi oma esimesest poolest aastast Norras. Selle saatsin  juba ammu ta sünnipäevaks ära (enne oma keskaastaseminari) ja kui teil on tahtmine seda näha siis no maitea, helistage mulle kui ma Eestis olen ja tulge külla ja vaatame koos, hehe...
Issi sünnipäevakingist veel ei räägi- muidu saab ta ju ka kohe enne oma sünnipäeva teada aga see peab ikka üllatus olema. Ütlen vaid, et leidsin selle Prantsusmaalt ja ise olen sellesse väga kiindunud.
Aga selle paki teele saatmine on ikka korralik jamamine küll. Kirjuta aga täpselt välja kui palju ja mis asju sul seal on ja kui palju nad maksavad ja siis kõigepealt kirjuta maksumus eurodes ja siis NOKides järele. Isegi päritolumaa pidin kirja panema, nagu mis mõte sellel oli? Aga okei- las jääb. Pärast vähemalt 20 minutilist jamamist sain paki teele saadetud ja endal oli ka kohe palju parem tunne. Siis jooksin veel kaubanduskeskusest läbi, aga kuna ma midagi ei leidnud siis varsti helistas ka ema ja tulime koju ära.
Kodus istusime niisama. Ma aitasin õhtuks veidi koristada- ehk siis tõmbasin tolmuimejaga terve ülemise korruse puhtaks (kaasaarvatud mu enda tuba) ja tegin nõudepesumasina tühjaks.
Siis aga oligi kell juba piisavalt palju, et vahetasin riided ja sõitsin jalgrattaga Othelie juurde. Või tegelikult Ingridi juurde ja sealt läksime koos edasi, sest ma ei mäletanud täpselt, kus Othelie elas. Aga üles leidsime.
Seal vaatasime siis Simpsonite 9. hooaega, siis Simpson's Movie ja siis veel 10. hooaja paari osa. Oli väga tore õhtu! Samal ajal sõime krõpsu ja ostepåp'i. hehe..
Lõpuks sai kell üksteist ja hakkasime koju minema. Vera ja Bodil läksid autoga, mina jalutasin Ingridiga tema maja juurde ja siis sealt sõitsin rattaga koju. Veidi pime oli, aga tänavavalgustus oli siiski enam-vähem igal pool. Koju jõudsin veidi pärast poolt 12st ja läksin kohe magama. Või pigem vajusin lithsalt magama, sest ma olin lihtsalt nii väsinud.

Pühapäev, 

Hommikul ärkasin kell 11. Sõin hommikust ning siis lugesin veidi, kuni välja läksin. Kuna Gunnar lõikas hekki, siis vedasime mina ja Emma neid oksi kokku ning viskasime ära. Veidi pärast seda istutasime Mona ja Emmaga päevalilli pottidesse.
Nimelt kuna linnusöögisees on need päevalilleseemned ka, siis selle linnumaja alla oli neid päris palju kukkunud ja nad olid seal vaiskelt kasvama hakkanud- me siis istutasime mõned pottidesse ümber. Väga lõbus oli.
Pärast tegime veel veidi tööd õues. Täna päikest ei olnud, aga muidu tegelikult oli väga hea ja soe õues. Vahepeal käisime toas lõunat söömas ja siis jälle õue. Ma sain terve õue ära riisuda, mis oli päris korralikult väsitav tegevus.
Kell pool viis läksime vanaema juurde sööma. Teised sõid bakalaod (ma ei tea tegelikult kuidas seda päriselt kirjutada, aga ta mingi kalasupi taoline asi on Portugalist)  ja mina ning Emma sõime spagette lihapallide ja ketšupiga- hehe..
Siis jaluasin koju. Meil käisid veel korraks külalised ka, sest kuna meie koer on surnud, siis igast koera-asju on ju igal pool ning külalistel oli siis pooleaastane koer Vera (kes on niii armas ja hiiglaslik) kellele nad siis proovisid seda Birki koerapuuri, aga mis liiga väike oli. Aga igast muid koera-asju said nad küll- hehe.
Siis algas aga jalgpall- TIL vs Rosenborg (TIL-Tromsöst ja Rosenborg- Trondheim) mis oli väga lahe, sest Mona on ju ilmselgelt Tromsö poolt ja Gunnar on Rosenborgi poolt. Emma ei suutnud pooli valida ja mina olin ja Rosenborgi poolt. Rosenborg võitis- JEEHHUU..
Siis aga tsillisin internetis, lugesin veel veidi ja nüüd ongi aeg magama minna, et homme siis lõpuks jälle kooli tagasi minna.

Panin ka FOTKIsse pilte oma Oslo reisist: KLIKI SIIA, ET SAADA ÕIGESSE KOHTA

Lisan neid veel rohkem järgmise nädala jooksul, aga ega mul neid väga palju ka pole.
Olge tublid, käige veel see poolteist kuud koolis ilusti ja nautige kevadet.

-kista.

No comments: