Tuesday, April 24, 2012

Terrordag vol2

Ehk siis ega sel nädalal Russidest ei saa ei üle ega ümber. Kuigi täna oli veidi rahulikum kui eile. Samas pritsiti mind märjemaks kui eile. Aga homme tuleb arvatavasti kohe väga rahulik päev.
Esimeseks tunniks oli matemaatika kus siis harjuasime järgmisel reedel ees ootavaks terve päeva tööks (heldags). Ei olnud midagi rasket. Töö kindlasti hästi ei lähe, aga ei põe ma selle pärast. Veidi rohkem muretsen norra keele eksami pärast, mis mind 21. mail ees ootab. Tänu sellele olen rohkem hakanud grammatikat õppima sest praegu olen seisus, kus norra kirjakeelt bokmaali ma kirjutada ei oska väga. Naljakas.
Teiseks ja kolmandaks tunniks olid siis sotsioloogiad, kus tegime oma grupitööd edasi. Ausaltöeldes rohkem lithsalt jutustasime, aga samas saime ikka päris palju tööd ka tehtud ja teemaga päris tuttavaks. Meie esitlus on kahe nädala pärast.
Pärast teist tundi tuli keegi ja ütles, et täna on bolle-päev koolis. Otsustasime siis minna ja bollet osta. Kui sööklasse jõudsime avastasime, et tegelikult on bolle JA šokolaadikoogipäev, niiet kaks parimat asja ühe hoobiga. Nii me siis sõime ja olime õnnelikud.
Muidugi kuna mu sõbrannad kaks tükki, kes on Russid käivad minuga samas sotsioloogias siis pärast esimest sotsioloogia tundi sain ikka ilusti soditud- kuna täna oli neil teemaks Trøndelag (meie maakond) siis joonistati mulle ette ilus trønderbart (trønder-vunts) ja siis said nad køvasti naerda. Ma üritasin pärast teist sotsioloogia tundi seda maha nühkida, aga kuna ta sinine oli siis lõppkokkuvõttes oli mu terve nägu sinine.
Pärast söögivahetundi oli meil vaba tund, sest prantsuse keel jäi ära. Arutasime järgmist aastat, mil meie russid oleme. Oh see tuleb lihtsalt nii lahe! Minul ja Otheliel on plaanis Oslosse minna ja seal ühe kambaga liituda ja russibussiga ringi sõita (pikk teema ei hakka seda siia lahti kirjutama sest praegu on ta veel alles plaan eksole). Aga kindlasti tuleb mai 2013 väga väga väga lahe!
Viimaseks tunniks oli norra keel, kus rääkisime siis järgmisel neljapäeval aset leidvast terve päeva tööst. Mina aga õppisin grammatikat, sest samal ajal kui teistel on terve päeva töö on mul siis proovieksam. Oh juudas ausaltöeldes.

Pärast tunde läksime käisime Otheliega poes ja siis Ingridi juurde. Vaatasime seal that 70's show'd veidi ja siis läksin bussile ja sõitsin prõka-prõka koju.
Kohe kui uksest sisse astusin nägin, et Emma oli oma sõbrannadega siin ja nad tegid siis kodutööd. Isa praadis pannkooke. Ja siis hakkasid nad mind direktoriks kutsuma- pidin nende kodutööd üle vaatama. Naljakas oli.
Õhtusöögiks sõime siis pannkooke Helena toodud Eesti Moosiga!!!! (issand maitses jah nagu Eestimaa- hahaha) ja siis samal ajal kui mina panne pesin sõid teised veel kooki ka. Ma olin koogist ausalt öeldes küllalt saanud selleks päevaks- olin ju söönud sokolaadikooki ja bollet ja lõunasööki ja õhtusöögiks veel pannkooki ka. Kohutav! Veeren sinna Eestimaale tagasi vist.
Pärast õhtusööki läksid Emma ja isa (Monat ei ole kodus- ta on tööasjus reisil ja tuleb neljapäeval) kellelegi külla ja mina jäin koju browniesid tegema. Oh nad näevad nii head välja. Ma ei ole jõudnud neid veel maitsta, sest nad alles jahtusid mul terve õhtu ja ausaltöeldes kella üheksa ajal ei tundnud ma enam, et täna mingit šokolaadikooki veel süüa tahaks eksole. Aga homme võtan tüki kooli kaasa- lõunasöögiks. Hea ju keset inglise keele suurt kontrolltööd browniet süüa ja mõtiskleda elu üle.
pärast seda õppisin veel veidi inglise keelt. Või pigem kordasin veidi homseks tööks. Eriti midagi hullu korrata pole mõtet, sest nagunii võime õpikuid ja kõike kasutada, niiet milleks põdeda? :)

Praegu lähen siis aga magama. Allpool veel paart pilti tänasest päevast:

Trønderbart, bolla og sjokoladekake

Mæ med trønderbart og Jessica

Olge tublid, küpsetage kooke ja ärge haigeks jääge!

-kista.



No comments: