Sunday, April 15, 2012

11/11

Nädalavahetus, mis möödus väga hästi. 13 ja reede möödus ka- keegi end kuskile vigaseks ei kukkunud ja kõik oli väga superlahe.
13 ja reede,

Oli mul väga superlahe päev! Hommikul läksin siis kooli, esimesed kaks tundi olid norra keeled ehk siis rääkisime niisama ja midagi ülitarka ei teinud. Kolmandaks tunniks oli matemaatika, kus harjutasime jälle terve päeva tööks. Ehk siis mina ja Jessica joonistasime teineteisest portreesid ja naersime pool tundi.
Lõunapausil otsisime esimesed 5 minutit kohta, kuhu istuda, sest kõik lauad olid äkki meie tavalises kohas täis. Niisiis läksime kolmandale korrusele ja leidsime sealt ühe väikse laua ja istusime viiekesi siis ümber selle. Naljakas oli. Ja siis oli meil ajalootund, kus nägime veel paari esitlust keskaja kohta.
Pärast ajalugu oli veel ühiskonnageograafia, kus saime veel uues küsimused millele vastata ja siis niisama mängisime Jessicaga üksteise vastu tetrist ning viimaseks tunniks oli sotsioloogia, kus rääkisime oma unistuste tööst ja kus näeme end 10 aasta pärast ja millised tööd on nagu austatud ja millised väga mitte.
Ja siis läksime klassiõdedega linna, et osta süüa ja snäksi ja juua ja kõike õhtuseks Vera sünnipäeva tähistamiseks. Korralikult ikka kommi ja krõpsu ja dippi ja igast asju. Ja siis veel veidi hommikusööki ka- jäime ju ööseks Othelie tädi juurde.
Ja siis läksin Bodili juurde- mul olid kõik asjad kaasas ei pidanud koju minema. Seal isutsime, rääkisime ja vahetasime riided ja tegime meiki, ja siis korjas Vera ema meid üles ja käisime veel korjasime õhtusöögid üles. Ingridile pitsa ja mulle, Verale, Bodilile ja Otheliele TAI toitu siis!!! Ja siis läksime Othelie tädi juurde.
Isver see maja oli lithsalt niii suur ja ilus ja kõik. Väga tsill oli!
Tegime siis grupipilti enne kui sööma hakkasime (allpool) ning siis sõime õhtust. Lihtsalt nii hea toit oli! ThaiThai ikka teab kuidas head toitu teha! Mina sõin taimetoitlastele mingit wokirooga- ja see oli lithsalt niiiii hea!!! Vera ja Bodil sõid mingit, kus olid kevadrullid ja kana mingi tiku otsas ja riisi ja mingit wokki ka veits juures ja siis Othelie sõi ka mingit kanaga. Ja Ingrid sõi oma pitsat, mis oli päris teemast mööda.
Kui söödud saime siis andsime Verale tema sünnipäevakingi- minu tehtud sünnipäevakaart kus oli siis see "kink" , ehk siis "PALJU ÕNNE, saad sünnipäevaks Maniküüri!" naljakas! Aga enne ikka laulsime sünnipeävalaulu norra keeles, mida mina ei oska ja laulsin vaid lõppu. Haha..
Ja siis isutsime ja mängisime Aliast norra keeles ja kuulasime niisama muusikat ja naersime ja sõime ja olime niisama. Tegime pilte ja tantsisime ja noh- tavaline keskmine norra pidu. Väga tore oli.
Magama läksime kella kahe ajal umbes.

Laupäev,

Hommikul äratas see väike armas koerake mu nii vara üles oma haukumisega. Läksin siis alla, kus Vera ja Bodil magasid ja no nemad olid üldse ammu juba üleval- koer oli oma tööd hästi teinud. Vaatasime siis telekat ja isutsime niisama. Mingiaeg ärkasid ka Othelie ja Ingrid ja tulid alla. Ja siis sõime kõik koos hommikust ja vaatasime "Top Chef Australia". Nad reisisid seal Londonis ja Pariisis ja siis mina ja Bolid olime nagu "ISSAND ME JU KÄISIME SEAL!" Nii lahe oli vaadata neid kõike häid toite ja siis mina sõin ise melonit, teised lasid mingit võileiba sisse.
Ja kuna kell oli alles üheksa siis kella kümne-poole 11 ajal sõime veel friikartuleid, mille Ingrid leidis kuskilt. Nii head olid. Ketsupi ja maitseainega. Eesti kartulimaitseaine on siiski parem- igatsen seda.
Ja siis vaatasime veel telekat ja unelesime kõik, sest olime nii vähe maganud. Ja umbes kella kahe ajal tuli Bodili ema meile järele ja viis koju.
Kodus tsillisin niisama. Aitasin üleval toas uut diivanit kokku panna ja siis lithsalt istusime ja rääkisime. Hiljem aitasin isal süüa teha (grillida) ja lauda katta.
Aasta esimene grill on ühesõnaga tehtud. ja see oli niii hea!! Isver, nii hea liha ja kõik. Grillkartulid ja grilltomat ja grillsibul ka veel. Kõik oli nii hea!
Istusime veel pärast, sõime kooki ja jõime kohvi ja lihtsalt rääkisime. Ja siis vaatasime Emmaga telekat- mingid multikad tulid. Väga tore ja noh, hubane oli.
Õhtul vaatsime veel perega telekat ja rääkisime ja olime niisama.
Magama läksin väga vara- eelmisel õhtul nii vähe magamine andis ikka tunda noh!

Pühapäev,

Hommikul magasin kaua- ärkasin kell 11 ja siis sõin müslit ja vaatasin telekat. Ja siis tuli ema sisse ja ütles et "oi no näed sa oled ka ärganud! Me täna oleme õues ja teeme veits kevadist puhastust, võid ka appi tulla.." ja no ma siis panin omale mingid riided selga ja vedasin end õue.
Panime siis ema ja Emmaga batuudi kokku- korralik jõuharjutus noh! Neid vedrusid on ikka päris korralik venitada sinna õigesse kohta. Viimast ei jaksanud isgi kahekesi õigesti panna- olime juba nagunii nii läbi ka! Ja siis isa tulid ja nagu muuseas pani selle paika- no tere talv eksole.
Ja siis panime veel need ääred sinna ilusti üles.
Siis istusin korraks verandal ja lugesin raamatut, sest Mona ja Gunnar läksid lillepoodi käima. Või noh sinna plantation poodi, kus on õueasjad müügil ja värki. Mina ja Emma olime siis kodus. Ma lugesin veidi ja siis läks päike pilve taha ja ei olnud enam nii hea soe niiet läksin sisse javaatasime Emmaga veel telekast mingeid multikaid.
Siis tulid vanemad tagasi. Ma siis läksin jälle õue aitama- tegime Gunnariga garaaži tühjaks- viskasime igast prahti ja rämpsu ja katkisi asju sealt ära. Eriti palju oli veel neid vanu plaate vetsust, sest pärast seda vetsuparandust ei ole ju veel väga paljusid asju ära visatud ja nüüd on siis enamik ära visatud. Ja siis oli veel igast asju, mis oli vaja ära visata. Nii vedasime siis kõik ikka autokärule. Hea tunnike läks ikka kõige vedamisele ja lõpuks oli kõik rämps siis seal. Isa läks seda ära viima prügimäele või kuskile ja mina läksin siis tuppa raamatut lugema. Kell oli veidi enne kolme, kui mu ema ütles et "oh krista vaata õue". Ma siis keerasin oma tooli ümber ja lihtsalt suu vajus lahti- õues oli hakanud lund sadama.
See lumi muidugi sulas enne ära, kui ta maha jõudis aga no ikkagiö- keset aprilli sajab lithsalt lund eksole!
Ja siis äkki väsisin ma niii ära, et lihtsalt jäin magama.
Mona äratas mu kell neli ja ütles, et nad lähevad juba vanaema juurde, et me sööme seal kell 5 et ma võin veidi hiljem järele minna. Ma siis ütlesin, et sätin end korda ja tulen.
Paningi siis end riidesse ja jalutasin ilusas päiksepaistes vanaema juurde.
Seal sõime siis õhtust ja pärast jõime kohvi ja rääkisime veel niisama.
Kella seitsme ajal tulin koju ja rääkisin emmega juttu Skypes. Ja siis vahepeal käisin pesemas, määrisin omale maski näkku ja siis rääkisime veel.

Nüüd siis lähen magama. Homme samal ajal istun rongis ja sõidan Trondheimi poole, et siis seal kell 23.00 alustada bussisõitu Oslo poole! JEE MA LÄHEN OSLOSSE!!
Niiiii ootan lihtsalt. See tuleb niii lahe!

Bodil, Ingrid Othelie, Vera ja mina. 

13 ja reede


Olge tublid ja nautige päikest ja sööge grilli,

-kista.

No comments: