Sunday, April 29, 2012

neljapäev

Neljapäev venid mul üleootuste pikaks. Eriti tore oli veel see, et mul jäi üks tund ära täpselt päeva keskelt, niiet saime aga Bodiliga istuda ja magada ja magada ja lugeda kohe küllaga...
Ehk siis esimeseks tunniks neljapäeval oli ühiskonnageograafia, mis põhimõtteliselt oli vaba tund, kuna õpetaja ütles, et "korrake homseks tööks!" ja siis läks ise seda sama kontrolltööd suuliselt tegema, sest üks õpilane reedel pidi ära minema. Naljakas. Nii ma siis lugesin veidi, umbes esimesed 10 lehekülge, aga siis internet tundus palju lõbusam (nagu ka kõigile teistele, kes klassis olid). Pärast tunni lõppu mõtlesin, et oleks võind rohkem lugeda oleks õhtul kodus rohkem aega niisama olla ja mitte kodutöid teha. Samas palju ma neid kodutöid ikka teen? Vahel eriti harva on vaja mõni asi ära teha.
Teine tund oli meil vaba, nagu alati. Ma lugesin raamatut, Bodil tsillis internetis, Vera tegi bioloogia tööd ja Ingrid vaatas Big Bang Theory't. Ja siis enne kolmanda tunni algust tuli mul idee it'slearningus käia (nagu eKool) ja siis ma avastasin, et meie prantsuse keele õpetaja ei ole koolis ja et me peame mingi kodutöö tegema, aga see on alles järgmiseks esmaspäevaks. Ehk siis esmaspäevaks, mis juba maikuus on, sest 30. aprill on meil vaba päev!!! :)
Nii me siis olime Bodiliga õnnelikud ja otsisime ühe grupiruumi, kus me siis niisama rääkisime, kuulasime muusikat ja nautisime vaba tundi.
Pärast kolmandat tundi sõime siis lõunat ja siis oli neljas tund- jälle vaba tund nagu alati. Oh juudas. Kolm vaba tundi keset päeva? Ja esimeses tunnis ka midagi tarka ei olnud. Oleks niiii kaua magada saanud kodus. Aga okei.
Neljanda tunni ajal magasin ma koolis hoopis. Kuna Bodil ja Ingrid naersid ja rääkisid nii kõvasti, et Vera ei saanud füüsikaga töötada siis nad läksid koolimaja peale jalutama. Mina häält ei teinud, sest ma magasin üldsegi. Nii tore on magada keset koolipäeva.
Viimaseks tunniks oli inglise keel, mis oli väga naljakas ja lõbus. Meid oli kokku umbes kaheksa, niiet meid jaotati kahte gruppi ja siis me tegime mingeid "diskussiooniharjutusi" ehk siis reaalselt meie grupis vaid mina ja Ingrid rääkisime (tihti teemast mööda) ja teised kaks grupiliiget lihtsalt naersid.
Pärast inglise keelt tuli meil Ingridiga idee, et võiks tema juures õhtust süüa ja FRIENDSi vaadata. Hea HEa HEAA idee. Nii siis käisime poes ostsime vajalikku ning siis läksime tema juurde sööma. Või pigem kõigepealt süüa tegema, sest selle "koores küpsetatud kartulite" valmistamisega läheb piisavalt kaua aega. Naljakas. Ma reaalselt ei tea kuidas neid eesti keeles kutsuda, aga need on maailma parimad asjad lihtsalt! Nii me siis lõpuks istusime ja sõime ja elu oli ilus. Ja siis ma äkki avastasin, et ma olen viimasest bussist maha jäänud. Sellest polnud aga midagi, kuna ma võin ju lihtsalt koju kõndida, milles probleem? :)
Saatsin siis isale sõnumi, et tulen veidi hiljem, kuna pean koju jalutama. Ta aga vastas, et läheb umbes tunni aja pärast linna, sest Mona on tagasi tulnud (ausalt ei tea kus ta oli, aga kolm päeva oli ta siis tööga ära) ja ta korjab ta peale. Leppisime siis kokku, et lähen bussijaama ja ta korjab mu sealt peale.
Nii me siis kõigepealt läksime Ingridiga kesklinna poodi, sest Steinkjeris on vaid üks pood mis müüb šokolaadi mida Ingrid osta saab (nimelt ta ju ei saa suhkurt süüa). Ja siis läksin ma edasi bussijaama. Isa tuli ka kohe nii 5 minuti jooksul.
Siis tulime koju. Kell oli juba peaaegu seitse ja mul oli siis lõpuks aeg hakata oma ühiskonnageograafia tööks õppima. Nii ma siis istusin ja lugesin ja kirjutasin ja üritasin meelde jätta. Suutsin läbi töötada vaid 20 lehekülge 50st ja mõtlesin, et lõppu olen ma koolis nagunii suht hiljuti lugenud, niiet pole hullu. Homme vaatan veel üle.
Kuna ma kogu päevast millegipärast väga väsinud olin siis läksin vara magama, mis oli hea idee.
Reedel on ju esimesed kaks tundi kehalised eksole.
Enne magama jäämist tuli meelde, et meil on reedel kehalises kontrolltöö. Aga vahet pole. Elan üle.

-kista.





No comments: