Monday, April 16, 2012

esimene ja viimane päev koolis sel nädalal...

ehk siis hetkel pakin asju ja sätin end valmis, et 11h reis Oslo poole saaks alata! Aga siiski- käisin täna veel korralikult koolis ikka ka!
Esimeseks tunniks oli inglise keel, kus ma pidin üksi istuma sest Ingrid oli otsustanud just täna vaba päeva võtta ja homseks terve päeva tööks hispaania keeles õppida. HAHAHA.. mul nii veab, et ma homme seda tööd tegema ei pea. Mitte et see reaalselt midagi loeks- sest hindeid ma nagunii ei saa. Aga noh jah. Ei pea vähemalt 5h prantsuse keelega piinlema. hehe..
Teiseks tunniks oli sotsioloogia, mis oli väga väga lahe! Tegime rollimängu, ehk siis pool klassi olid tööotsijad ja pool siis tööintervjuu läbiviijad. Kolm intervjueerivat oli ja kolm siis kes kõik koos vastasid. Me jõudsime kahele tööle kandideerida: turistigiid Stienkjeris ja siis immigrantidega töötav õpilaste nõustaja vms. Väga lahe oli! Ma küll tööd ei saanud, aga tore oli norra keeles siiski enam-vähem tööintervjuud läbi proovida. Naljakas. Samal ajal väga tore oli. Saime ikka korralikult juurde valetada ja kõike üle mängida ja korralikult ikka naerda ka!
Kolmandaks tunniks oli norra keel, kus arutasime erinevate kirjanduslike väljendite ja spetsiifiliste sõnade üle. Noh jah noh.
Ja siis oli meil lõunapaus, kus me siis niisama tsillisime ja sõime ja rääkisime. Kuna meil kodus oli hommikul sink otsa saanud siis ma tegin omale lihtsalt juustusaia. Nii veider oli süüa. Aga samas juustusai kurgiga on ka väga hea, niiet ei olnud midagi hullu eksole.
Neljandaks tunniks oli prantsuse keel, kus harjutasime homseks tööks, ehk siis pidime kirjutama esseed prantsuse keeles. Sain esimese lõigu valmis ja ise olin ka enda üle ikka nii  uhke kui uhke eksole. 6 rida prantsuse keeles on ikka päris hea. HAHAHHAA..
Viies tund oli matemaatika, kus harjutasime terve päeva tööks. Väga tore oli. Ma isegi tegin kaasa ja ei kuulanud niisama muusikat, nagu tavaliselt. Elu kohe palju ilusam eksole- haha.
Ja viimaseks tunniks oli siis ühiskonnageograafia, kus ikka vastasime jälle igast küsimustele ja võtsime uut osa edasi.

Nii, mis siis täna koolis naljakat juhtus. Kõigepealt see, et kui Bodil omale kohvikust pitsat ostis lendas see lihtsalt PLÄRTS põrandale. Aga kuna meie köögitädid on nii lahedad siis nad lihtsalt lubasid tal uue võtta. Muidugi pitsa valimine oli ka tore. Mu kolm klassivenda, Vegard, Vebjørn ja Fredrik, seisid lihtsalt kolme pitsa ees ja mõtlesid, et millist küll osta. Ja siis arutasid ja rääkisid kvantiteedist ja kvaliteedist ja oh ma ei tea. Mina ja Vera lihtsalt seisime ja naersime kõrval.
Ja kui me hakkasime siis pärast lõunasööki prantsuse keele klassi poole minema tuli Jessica- kõik asjad kätte külvatud ja kott lihtsalt kõrval. Ma mingi "misasja, miks sa asju kotti ei pane?" ta siis tegi kurva näo ja ütles, et ta jogurt läks kotis katki ja terve ta kott on jogurtit täis. Ma hakkasin niii naerma lihtsalt! Ja siis ta läks veel kurvemaks ja ütles, et nüüd tal ei ole süüa ja tal on kõht kohutavalt tühi ja et äkki ma saan talle veits raha laenata. Mul oli 2 20 sendist ja no neid ma siis ikka laenasin- sõbralik nagu ma olen eksole.

Pärast kooli tulin siis koju- käisin veel poes et oma pikale sõidule midagi näksimist kaasa osta. Ühesõnaga ka homset hommikusööki siis noh ja siis tulin koju.
Kodus pakkisin juba veidi ja tegin  oma tuba rohkem korrasemaks ja siis sõime õhtust- rootsi lihapalle ja kartuliputru ja ketsupit.
Siis käisin pesemas ja pakkisin veel ja tegime Clementiga veel plaane, et mis me siis Oslos ka teeme. Ikka veel pole väga kindel, mida me homme hommikul kell pool kaheksa teeme, aga noh jah. Küll me midagi välja mõtleme.
Praegu ma siis veel pakin, sätin end korda ja tunni ning 20 minuti pärast hakkan siis rongijaama poole sõitma, et rongiga minna Trondheimi ja sealt siis istuda bussile ja sõita Oslo poole. Kaheksa ja pool tundi. Noh- õnneks saan lihtsalt rahulikult magada bussis, niiet ei ole midagi hullu eksole :)

Aga olge siis tublid ja tulen oma piltide ja muu kupatusega Oslost tagasi reedel ja siis kirjutan mis ma siis lõpuks tegin seal. Sel ajal sööge aga kamatahvlit ja vaadake etv'd.

-kista.

No comments: