Monday, April 23, 2012

Og russetid har begynt...

ehk "russetid" on alanud. (Russide aeg, Russid on siis 3. klasside õpilased, kes ängivad lolli, joovad ja naudivad oma viimaseid nädalaid koolis)
PS!!!!!! RUSS hääldatakse RÜSS mitte RUSS=venelane
Hommik algas vaikselt. Emma äratas mu üles, sest ma olin veidi sisse maganud. Nii ma siis läksin bussiga kooli ja esimeseks tunniks oli inglise keel, kus enamik õpilasi reaalselt lihtsalt uneles. Keegi lihtsalt ei jaksanud mitte midagi teha ja kõik lihtsalt vahtisid lolli näoga õpetajale otsa, kes siis seletas. Poole tunni pealt hakkasid kõik siiski juba ärkama ja kui lõpuks individuaalset tööd tegema pidime siis selle said kõik vist isegi ilusti tehtud.
Teiseks tunniks oli sotsioloogia, kus meid jaotati gruppidesse ja anti kätte teema, millest peame siis tegema ettekande. Meie grupis oleme mina, Jessica ja Luca- kõik vahetusõpilased ilusti kenasti koos. hehe.. väga tore tund oli. Pool tundi rääkisime niisama ja midagi tarka ei teinud. Homme läheb tegutsemiseks.
Kolmas tund oli ajalugu. Aga enne ajaloo tundi juhtus midagi naljakat.
Ehk siis kolm kutti, kes on siis Russ tulid veepüstolitega meie klassi (nad olid täna riietatud nagu piraadid) ja lasid ühe mu klassivenna lihtsalt läbimärjaks. Ta oli reaalselt niii läbi vettinud, et ta lihtsalt tilkus. Kõik ta riided tilkusid. Päris naljakas oli, samal ajal oli tast päris kahju. Ta ise läks väga vihaseks. hehe..
Ega üldiselt kõige suuremat "retsi" saavadki need, kellel kõige rohkem sõpru on, kes on Russ.
Ajaloos rääkisime keskajast. Ja siis tuli lõunapaus. Läksime istusime siis söögisaali, sest seal Russid jooksid ringi ja laulsid ja lällasid niisama ja pritsisid kõiki. Ise istusime nurka, et märjaks ei saaks aga no looda aga. Nii palju kui mul neid tuttavaid/sõpru on kes on Russ siis kõik ikka käisid mööda ja pritsisid, niiet ma olin päris korralikult märg kohe. Ja siis äkki tuli Mona (meil on sotsioloogia koos, sõbranna) võlus taskust välja musta markeri ja allpool näete siis, mis minust alles jäi. Tundsin end kui 10. klassi rebane Eestis- hehe.
Pärast lõunapausi oli koolipeal ikka korralikult palju neid, kes olid täis soditud. Ma üritasin seda ikka maha nühkida, aga väga ei tulnud ka.
Prantsuse keeles rääkisid teised terve päeva tööst, mis oli siis teisipäeval ja mida mina ei teinud sest 1) ma olin Oslos ja 2) ma ei saa nagunii hindeid, niiet järele ka tegema ei pea. Too oli väga raske olnud, nagu teised rääkisid ja kui ma seda ise nägin olin vaid õnnelik, et Oslosse sattusin just sel ajal.
Viimased kaks tundi olid ühiskonnageograafiad, kus kõigepealt jaotas õpetaja meile maakaardid ja kirjutas tahvlile nimekirja maadest, mille pidime siis õigesse kohta märkima. Ma teadsin kõiki peaaegu (v.a. siis see Kesk-Ameerika väiksed riigid paar tükki). Aga Aafrika oli lebo ja Aasia niisamuti. Esimese tunni lõpus vastasime veel mingitele küsimustele ja tegime väikse kontrolltöö vms, mille sain 5+. Mingi asi oli valesti, aga see polnud midagi hullu. Jehuu..
Teises tunnis arutasime niisama ja midagi eriti hullu ja suurt ei teinud. Kordasime reedeks kontrolltööks, mida ma kohe üldse ei oota eksole.
Pärast tunde ootasin koos teistega oma bussi, mis 5 minutit hiljaks jäi. Tavaliselt koolibussiga seda ei juhtu, aga uus bussijuht oli, niiet mida muud ikka oodata siis.
Tulin koju nig lugesin veidi raamatut. Siis sõime isa ja väikse õega koos õhtust (Mona oli täna Oslos) ning siis koristasin laua ning sukeldusin oma inglise keele õppimisse, mis on lihtsalt kohutav.
Kuna mul on kolmapäeval siis terve päeva töö, siis pidin päris palju asju arvutisse tõmbama (igast sõnu ja maitea, asju) et neid saaks kasutada. Peale selle olen vähemalt kolmveerand oma õpikust täna juba läbi lugenud. Veider. Töö tuleb kõige peale, mida terve selle õppeaasta õppinud oleme. Kui ma neid tagantjärele vaatasin, siis mõtleisn et "ahh, ma mäletan kui seda tegime. See tundub nii ammu", naljakas oli.
Allpool lõpus leiate siis kaks pilti minust, pärast seda kui Mona oli mind veidi täis sodinud. Nagu ta ise pärast ütles, "oli see alles algus..."

Olge tublid ja ärge haigeks jääge.

-kista.




Ehmund kass



vähemalt olin ise õnnelik





No comments: