Wednesday, April 25, 2012

Heldagspöve

Ehk siis mul oli täna terve päeva töö inglise keeles. Ette nähtud ajaks oli küll 5h aga mina lõpetasin enda oma 3h'ga. Ma ei tea, mida Ingrid seal 5h kirjutas, sest ta oli lõpuks viimane kes klassist välja tuli. Naljatilk.
Hommikul läksin siis bussiga kooli. Kõigepealt pidin üles leidma klassi, kus meil see terve päeva töö siis möödus- kolmandal korrusel. Läksin siis sinna ja ootasin, kuni Ingrid ja Jessica ka tulid ning siis juba tuli õpetaja ja tegi ukse lahti.
Nii me siis isutsime seal.
Ppärast pooleteist tunni möödumist oli mul pool sellest tööst juba valmis. Nii ma siis istusin, sõin oma võileiba ja browniesid ja lihtsalt lugesin raamatut veidi. Siis otsustasin viimase ülesande ka ära teha- selle peale läks veel tunnike. Ja nii ma siis saingi valmis- ei olnud päris esimene.
Kui oma töö valmis sain siis istusin ukse taga toolil ja ootasin Ingridit. Või pigem lihtsalt ootasin, sest esimene buss koju sõidab ju kell 13:50 ja mul oli kohe päris palju aega enne seda. Lõpuks sai Ingrid valmis- ta oli viimane. Siis jalutasime veidi koos ja siis keerasin ma kesklinna poole ja jalutasin bussile.
Kuna õues oli lithsalt nii superilus ilm, siis võtsin toast raamatu ja sättisin end õue raamatut lugema. Mingiaeg tuli Gunnar koju ja hakkas süüa tegema. Mina sain siis laua katta ja tomatit lõigata ning oli veel aega veidi raamatutki veel lugeda. Kui söök valmis siis Emma tuli täpselt sõbranna juurest koju.
Nii me siis isutsime, sõime spagette hakklihakastmega ja kõik oli ilus. Magustoiduks veel minu brownied. Emma muidu browniesid ei söö, aga ta ütles et minu omad on lithsalt maailmaparimad. nii armas temast.
siis tegin omale šokolaadimaski- ehk nägin välja nagu mustanahaline. Lugesin veel raamatut, kuulasin muusikat ja rääkisin Emmaga juttu.
Mingiaeg läks tema siis magama, mina sain veel rahus raamatut lugeda ja siis tulin siia.
Praeguseks rohkem plaane pole. Homseks ka plaane pole
Reedel lähme sõbranna juurde sööma ja laupäeval pidime alguses siia tulema, et õhtust süüa ja filmi vaadata, aga praeguste plaanide järgi jääb see vist ära, sest ma arvain, et ma olen üksi kodus (ehk siis ei ole vaja vaikselt olla) aga täna sain teada, et vanaema tuleb siia, et Emma saaks kodus olla. Kuigi tegelikult võiks ta ju üheks ööks vanaema juurde minna? Aga okei. Järelikult jääb minu õhtu siin ära vist, sest Emma ei saa ju magada kui meie kõrvaltoas filmi vaatame ja naerame. Kahju. Ma oleks saanud süüa teha. Aga noh jah. Vähemalt saame reedel kõik koos Vera juures head head head sööki süüa. JEEEHHUUU!!

Pragu aga lähen vist vaatan filmi. Päris kohe veel magama ei lähe, aga ei tea ka. See kontrolltöö väsitas tegelikult ikka korralikult ära.
Olge tublid, sööge häid toite ja nautige kevadet,

-kista.

1 comment:

Anonymous said...

Hei, aitäh blogi eest. Näha maailma on tore, haridus mõnes prestiizhikas õppeaasutuses eluks vajalik, sõbrad siin-seal - "fantastic", aga mis saab Eestist? Kas nii, nagu seda kirjeldab hr. Vello Leito www.iseseisvuspartei.ee -s avaldatud teadmistemiinimumis?

Parimatega,