Thursday, July 7, 2011

mõned päevad ELOni.. JA MUL ON PERE!

Nii, täna just sain siis YFUlt kirja, et mul on pere. Ma teadsin juba paar päeva varem, aga nüüd tean ma teile ka rääkida nendest natuke.
Elama hakkasin siis keskel, linnas nimega Steinkjer. Mul on isa Gunnar, ema Mona ja väiksem õde Emma Linnea (nendega hakkan ma koos elama). Muidu on mul veel kaks venda Magnus ja Kristoffer, aga nemad elavad juba oma tüdruksõpradega Oslos. Ja siis on mul veel teine õde Erika, kes käib Trondheimi ülikoolis, ehk siis elab ka seal. Aga see on suhteliselt lähedal. Vist.
Igatahes, kooliks on mul Steinkjer videgående skole.
Mis siis veel... talvel ja kevadel käivad nad Rootsis suusatamas, sest Gunnar on Rootsist pärit ja tal on seal kuskil mingi suure suusakeskuse mäe all mäemajake.
Mona on pärit Tromsøst ja kirjutas mulle, et nad tahaksid kindlasti minuga minna virmalisi vaatama. Minu arust on see lihtsalt epic awesomeness.

Igatahes kui ma kohale jõuan on mul kindlasti veel palju rohkem teile kirjutada, aga praegu olen ma lihtsalt kirjeldamatult õnnelik.

ELO on siis mõne päeva pärast. täpsemalt kolme, pühapäeval hakkab. Ma ei suuda enam ära oodata, see on lihtsalt nii lahe, et see lõpuks ongi käes. Ma olen kaks aastat oodanud ju seda, et lõpuks saaks ELOle ja siis saaks kõigiga tuttavaks ja..
Ma olen praegu lihtsalt nii õnnelik, et mu suurim hetkeunistus on tõesti täitumas ja ma olen lihtsalt südamest tänulik kõigile, kes on mind selle poole aidanud või täpsemalt veel aitamas. Te ei kujuta ise ettegi, mida te minu jaoks teete ja ma olen igavesti teile tänulik.

- kista.

No comments: